Avui, 18/7/2019, hem enviat a les famílies de l'alumnat d'ESO i Batxillerat diürn un correu amb les informacions d'inici del curs 2019-2020
El correu electrònic serà el mitjà bàsic de comunicació entre centre i famílies. Us demanem que si encara no ens heu donat l’adreça de correu o la canvieu ens ho notifiqueu per tal d'anar actualitzant la base de dades.
ATENCIÓ: A partir del dilluns 22 de juliol a les 16h podreu
veure la distribució dels diferents grups al vestíbul de l’institut.
====== CÒPIA DEL CORREU ENVIAT ======
Benvolgudes
famílies,
En aquest primer correu us donem la benvinguda al nou curs 2019-2020 i us trametem la informació necessària per al seu inici.
En aquest primer correu us donem la benvinguda al nou curs 2019-2020 i us trametem la informació necessària per al seu inici.
«NOM_matrícula» et desitgem un molt bon
curs.
Recordeu que els dies 2 i 3
de setembre hi haurà els exàmens de recuperació de 1r de Batxillerat per a tot
l’alumnat amb matèries pendents.
·
El 4/9 a les 14h. es lliuraran els
butlletins.
·
El 5/9 de 9h a 10h revisió d’exàmens i
reclamacions.
·
El 5/9 a les 14h es lliuraran les resolucions
a les reclamacions
Us
enllacem :
·
la
pàgina on hi ha les cartes per a cadascun dels cursos (ESO1, ESO2, ESO3, ESO4, BTX1, BTX2) explicant com serà el primer dia de classe,
l’aula assignada a cada grup, l’horari marc i la distribució de les matèries
optatives, la data de la reunió d’inici de curs amb les famílies...
·
En la mateixa carpeta també hi teniu els documents explicatius sobre la
simultaneïtat dels estudis professionals de música
o dansa
amb els de l’ESO i/o BTX. A l’inici de curs caldrà lliurar a Cap d’Estudis tota
la documentació oficial per fer efectives les peticions de convalidació.
Pel què fa a les agendes, l'alumnat que sigui soci de
l'AMPA o que presenti un justificant que acrediti que ha fet una comanda
de llibres a l'empresa Iddink, la tindrà gratuïtament. Els altres la podran
comprar a l’AMPA per 3€. És imprescindible que tot l'alumnat tingui una agenda
per a poder fer el seguiment del curs i us demanem que sigui la del centre.
Pel què fa als armariets, la informació i el formulari per
reservar-los els trobareu a la documentació d’inici de curs de l’AMPA https://drive.google.com/file/d/1TzgAfnR_ULtB7TyChaSDQxoIZNNJNAx_/view
Els dies 12 i 13 de setembre l’AMPA farà el repartiment d’agendes,
carpetes (gratuïtes pels socis) i
armariets.
Activitats
esportives de l’AEE (Associació Esportiva Escolar):
Si
encara no us hi heu inscrit feu-ho el més aviat possible ja que pràcticament
tots els equips ja estan quedant tancats.
Tots
els documents que us anem enviant queden també
penjats a l’apartat DOCUMENTS
del web http://www.jaumebalmes.net. Us
recordem que per afavorir el seguiment
dels vostres fills/es i optimitzar recursos és necessari entrar sovint al web
del centre i al web de control d'assistència i puntualitat de l'alumnat de
diürn ies-jaumebalmes.xtec.cat/families
que estarà actiu a començament de curs i al que podreu accedir amb el codi que
donarem als vostres fills/es el primer dia de classe.
Recordeu que el correu electrònic serà el mitjà bàsic de comunicació entre centre i famílies. Us demanem que si encara no ens heu donat l’adreça de correu o la canvieu ens ho notifiqueu per tal d'anar actualitzant la base de dades.
Esperem que tota aquesta informació us sigui d'utilitat.
Bon estiu i bones vacances.
Atentament,
L'Equip Directiu
Institut Jaume Balmes
Recordeu que el correu electrònic serà el mitjà bàsic de comunicació entre centre i famílies. Us demanem que si encara no ens heu donat l’adreça de correu o la canvieu ens ho notifiqueu per tal d'anar actualitzant la base de dades.
Esperem que tota aquesta informació us sigui d'utilitat.
Bon estiu i bones vacances.
Atentament,
L'Equip Directiu
Institut Jaume Balmes
0 comentaris :
Publica un comentari a l'entrada